myban

myban

myban

myban

تلویزیون 55 اینچ LG مدل 55UH950V

تلویزیون 55 اینچ LG مدل 55UH950V

تلویزیون سه بعدی ال جی مدل 55UH950V با استفاده از پنل 4K  و تکنولوژی  IPS 4K Quantum Display تجربه دیداری بسیار عمیقی را برای شما فراهم میکند.  تکنولوژی HDR به کار رفته در تلویزیون باعث میشود که نقاط تاریک و کور تصویر نیز همانقدر واضح و شفاف باشند که نقاط پرنور تصویر هستند .

 

تکنولوژی اسمارت با استفاده از سیستم عامل WEB OS.3  امکانات کاربردی و مهم را در صدر گزینه های نشان داده شده قرار میدهد بنابر این شما دیگر نیازی ندارید که الکی در منو ها جستجو کنید و سردرگم شوید.

 

 

 

به بررسی برخی ویژگی های این محصول میپردازیم :

 

 

 

خاصیت سازگاری اچ دی آر چندگانه | Multiple HDR compatibility

ویژگی HDR SUPER برای تلویزیون 4K ال جی تعبیه شده تا رنگهای لرزان تصویر  و جزئیات نقاطه سایه تصویر به خوبی رندر شود. ویژگی LG HDR SUPER نه تنها از فناوری های اچ دی آر معمولی مانند generic HDR10 پشتیبانی میکند بلکه از فرمت های دالبی و فرمت های بسیار پیشرفته تر و عالی اچ دی آر پشتیبانی میکند تا مطمئن شوید که تصاویر ، حتی نقاط سایه ، دقیقا همانطور که باید ، نمایش داده شود.

 

 

 

 

رنگ بندی نامحدود با استفاده از IPS 4K Quantum Display

ویژگی IPS 4K Quantum Display در تلویزیون ال جی مخصوص این کار طراحی  و به کار برده شده است تا درجات بیشتری از رنگها را به شما نمایش دهد ؛ به طور کلی میلیون ها رنگ غنی با استفاده از تکنولوژی کوانتوم ال جی در اختیار شما هستند!

ویژگی IPS 4K Quantum Display تصاویر دقیق تری همانند زندگی عادی به شما نشان میدهد درضمن اینکه از زاویه دید بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 

 

 

 

میلیون ها رنگ غنی و زیبا ! | Billion Rich Colours

رنگهای دوست داشتنی خود را بیشتر ببینید. پردازش پیشرفته تصویر با استفاده از دقت 10  بیت برای گستردن طیف رنگهایی که شما میتوانید ببینید ، طوری که درنهایت شما میتوانید بیشتر از 1 میلیون رنگفام و لایه رنگی را ببینید. شما قرمز بیشتری را در رز های خود ! آبی بیشتری را در آسمان خود خواهید دید . سرگرمی شما با درجه ای از ارتعاش غنی شده که قبلا غیر ممکن بود!

 

 

 

 

 

تشعشع افزونتر ( ULTRA LUMENANCE) | جزئیات را لمس کنید

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تشعشع-و-روشنایی-بالا-فوق-العاده

این قابلیت یک جریان زنده را از نقاط تاریک تصویر به سمت نقاط روشنتر به راه می اندازد تا کنتراست تصویر بین نقاط تاریک و روشن بهتر درک شود. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با استفاده از تکنولوژی ULTRA LUMINANCE کنتراست بهتری خواهید داشت.

 

 

 

 

صدای طراحی شده با فناوری harman / kardon

صوت شما توسط متخصصین صدا مهندسی شده است . با سالها تجربه در صدای با کیفیت عالی ،harman / kardon شریک عالیی میباشد که میتواند سیستم بلندگو های شما را طراحی کند. حال شما میتوانید از یک سطح کاملا جدید از غرق شدن در صدای باکیفیت لذت ببرید!

 

 

 

 

 

قابلیت COLORPRIME PLUS | رنگهایی به زیبایی زندگی

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تکنولوژی-ColorPrime-Pro-رنگ-زندهتلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تکنولوژی-ColorPrime-Pro-رنگ-زنده

با استفاده از این قابلیت تلویزیون شما رنگ های اشباع شده را در طیف گسترده ای از رنگهای مختلف به نمایش میگذارد و لذت هیجان تصاویر زنده را به شما هدیه میکند.

 

 

 

 

زاویه دید بالا (Wide Viewing Angle) | فرصت برابر تماشاچیان از هر نقطه!

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-زاویه-دید-بالا

بخاطر ویژگی تکنولوژی ساخت صفحه ، تصاویر یکپارچگی و ثبات رنگ خود را از هر زاویه دید حفظ میکنند ، بنابراین شما میتوانید از هریک از صندلی های اتاق برای تماشای تلویزیون استفاده کنید!

 

 

 

 

تلویزیون هوشمند با WEB OS 3.0

راحتی، سرعت، و زیبایی ! این سه کلمه شاید مختصر ترین تعریف این سیستم عامل باشد. در کنار سادگی ، سرگرمی و زیبایی را هم افزوده ایم تا تجربه بهترین را با تلویزیون خود داشته باشید.

 

 

 

زوم جادویی

توانایی زوم جادویی میتواند درحین پخش تصاویر نقطه دلخواه شما را بزرگنمایی کند ، برای این کار میتوانید دکمه زوم که بر روی ریموت کنترل شما قرار دارد را فشار دهید.

 

 

 

اتصال جادویی موبایل

این ویژگی امکان مشاهده محتویات گوشی همراه را بر روی تلویزیون به شما میدهد . فقط با اتصال وای فای میتوانید موزیک و ویدیو های خود را بر روی صفحه بزرگ تری تجربه کنید!

 

 

 

کنترل جادویی

کنترل جادویی میتواند به طور همزمان تلویزیون و ستاپ باکس شما را تنظیم کند . برای این کار شما میتوانید از فرمان های صوتی ، حرکات دستی ، و .... استفاده کنید.


منبع

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.