myban

myban

myban

myban

تلویزیون 58 اینچی LED ال جی مدل 58UF830T

تلویزیون 58 اینچی LED ال جی مدل 58UF830T

 

 

تلویزیون ال جی مدل 58UF830T از اعضای خانواده 4K ال جی میباشد . این خانواده یکی از مطرح ترین ها در بین مدل های تلویزیون روز دنیا میباشد.

 

در بین تلویزیون های اولترا اچ دی (فور کا) فناوری به نام 4K Upscaler به چشم میخورد که کاربرد فراوانی دارد . این فناوری برای ارتقای کیفیت تصاویر قدیمی برای مشاهده در صفحه های بزرگ به کار میرود.

طراحی فوق باریک این تلویزیون علاوه بر اشغال کردن فضای کمتر به طراحی و زیبایی منزل شما نیز کمک بسیاری میکند.

تلویزیون ال جی مدل 58UF830T  با سیستم عامل WEB OS 2.0  تجربه برخورداری از زندگی هوشمند را به شما هدیه میکند.

 

 

به بررسی برخی ویژگی های این محصول میپردازیم:

 

 

ویژگی ColorPrim  زندگی بخش رنگ ها !

با استفاده از ویژگیColorPrime شما رنگ هارا همانطور که در واقعیت هستند میبیند . درواقع هر عکاس و طراح از عکس خود منظوری دارد و با این تکنولوژی شما دقیقا همان چیزی را مشاهد میکنید که سازنده تصویر میخواهد شما ببینید!

 

 

دقت تصویر 4K

دقت تصویر 4کا با تراکم پیکسل 3840x2160p ، دقتی تا 4 برابر دقت فول اچ دی دارد . بنابر این تصاویر با جزئیات بیشتر ، کیفیت بالاتر و نرمی فوق العاده به شما نمایش داده میشوند.

 

 

ارتقا دهنده به کیفیت UHD | 4K Upscaler

تصاویر قدیمی دارای رزولوشن کمی هستند . اگر در صفحه بزرگ آنهارا مشاهده کنید به طرز ازار دهنده ای پیکسل ها نمایان شده و ناخوشایند است . فناوری روز دنیا یعنی 4K Upscaler به کمک شما می اید ، یعنی مهم نیست چه تصویری به تلویزیون بدهید ، با پردازش پیشرفته این تصویر تا رزولوشن 4 کا افزایش کیفیت میابد و شما تصویری با کیفیت 4 کا مشاهده میکنید.

 

 

ویژگی سه بعدی در کنار رزولوشن 4K

 

فناوری سه بعدی به تنهایی هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می آورد . حال فرض کنید این فناوری را با رزولوشن بسیار بالای 4K همراه کنیم! این یعنی اوج لذت

 

 

طراحی فوق العاده باریک

در طراحی این تلویزیون حساسیت بسیار به کار رفته ، طوری که انقدر باریک و زیبا طراحی کرده ایم که نه تنها فضای کمتری را اشغال میکند بلکه به زیبا و مدرن شدن محیط زندگی شما نیز کمک میکند.

 

صدای طراحی شده با فناوری harman / kardon

صوت شما توسط متخصصین صدا مهندسی شده است . با سالها تجربه در صدای با کیفیت عالی ،harman / kardon شریک عالیی میباشد که میتواند سیستم بلندگو های شما را طراحی کند. حال شما میتوانید از یک سطح کاملا جدید از غرق شدن در صدای باکیفیت لذت ببرید!

سیستم عاملwebOS 2.0

 

با استفاده از این سیستم عامل ، قابلیت هوشمند شما جان دوباره میگیرد . منو ها ، برنامه ها ، موتور های جستجو ، تنظیمات ، وبگرد ها و .... طوری طراحی شده اند که درعین سادگی ، زیبا بوده و به راحتی قابل استفاده باشند.

 

 

ویژگی SmartShare 

 

با استفاده از اشتراک گذاری هوشمند شما تمام محتوای دستگاه های جانبی خود را در یک جا بصورت منسجم خواهید یافت.

 

 

کنترل جادویی

 

کنترل جادویی میتواند به طور همزمان تلویزیون و ستاپ باکس شما را تنظیم کند . برای این کار شما میتوانید از فرمان های صوتی ، حرکات دستی ، و .... استفاده کنید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.